Få dit arrangement i Ta' på tur-folder

Vi siger ja tak til arrangementer, der:
- foregår udenfor
- har naturoplevelser, friluftsliv, udendørs samvær eller kulturhistorie i fokus
- har en turleder, der guider, leder an eller sætter aktiviteter i gang
- er åbne for alle, der ønsker at deltage (ved tilmelding kan der sættes et loft for antal deltagere).

Vi siger nej tak til arrangementer, der:
- foregår indendørs
- er udpræget kommercielle; der må gerne indgå salg af mad og drikke som et valgfrit supplement til det egentlige arrangement, men arrangementet må ikke have salg som primært mål.

Vi vurderer, om hvert arrangement passer ind i Ta' på tur-folderen.

Deadline 24. april 2017 for efteråsfolderen 2017
Send en mail til ct@vejen.dk senest 24. april med omtalen af arrangementet med denne opstilling:

Logo:
Arrangør:
Titel
Dato
Kort beskrivelse

Tidspunkt: xx.xx-xx.xx
Mødested: Præcis og korrekt adresse, man kan taste ind i gps'en
Turleder:
Pris:
Tilmelding:
Medbring:

Send meget gerne billeder med, som kan beskæres, så det er omtrent dobbelt så bredt som højt. Husk, at I naturligvis skal have rettighederne til billedet, og at det skal være i høj opløsning. Hvis der er nærbilleder af genkendelige børn, skal I have forældrenes accept af, at I bruger billedet.

Kontakt
Bag folderen står Teknik & Miljø samt Udvikling & Erhverv i Vejen Kommune. Har du spørgsmål til folderen, kan du kontakte Charlotte Thomsen Udvikling og Erhverv - Kultur og Fritid, ct@vejen.dk, 79 96 63 83. 

Tilbage til Ta' på tur-folderen